http://iamstellaa.blogspot.com/http://iamstellaa.blogspot.com/search/label/inspiracjehttp://iamstellaa.blogspot.com/search/label/urodahttp://iamstellaa.blogspot.com/search/label/kulturahttp://iamstellaa.blogspot.com/search/label/motywacja

sobota, 13 lutego 2016

MATUJĄCO-NAWILŻAJĄCY ŻEL-KREM NATURA EFFECTS - recenzja

Cześć! Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję matująco-nawilżającego żelu-kremu firmy AVON, który szybko stał się nieodłącznym elementem mojej wieczornej pielęgnacji skóry. Zapraszam do czytania!


Opis producenta: 
Orzeźwiający, lekki żel-krem pomaga normalizować skórę i zmniejszać widoczność porów. Unikalna formuła z Aktywnym Kompleksem z wyciągiem z nasion Chia i mineralnymi składnikami matującymi pomaga utrzymać idealną równowagę skóry. Odpowiedni dla skóry wrażliwej. Hipoalergiczny. Testowany alergologicznie. Bez parabenów i sztucznych barwników. 




Skład:
 

Wszelkie kompleksy roślinne wymienione są na końcu składu, podobnie jak w przypadku matująco-nawilżającego kremu z tej serii (KLIK). Plusem jest to, że produkt nie zawiera parabenów ani sztucznych barwników, których unikam w kosmetykach jak ognia. 


Moja ocena: 
Stosuję żel-krem jako produkt na noc i w moim przypadku sprawdza się świetnie! Uspokaja skórę twarzy, eliminuje uczucie napięcia oraz nawilża. Co do matującego efektu, to ja go nie zauważyłam, ale nie jest on dla mnie ważny w tym przypadku. Żel-krem nie uczula ani nie zatyka kanałów łojowych. Po przebudzeniu skóra jest miękka, delikatna i bardzo dobrze nawilżona. Odkąd stosuję ten produkt, rzadziej pojawiają się na mojej twarzy suche skórki, z czym wcześniej miałam problem. Mam wrażenie, że krem bardzo „uspokoił” moją skórę, która z dnia na dzień wygląda na zdrowszą i bardziej promienną. Nie spodziewałam się, aż tak dobroczynnego działania tego kosmetyku zwłaszcza, że inne kremy z AVONu często mnie uczulały i kompletnie nie nadawały się do mojej skóry. W tym przypadku jest zupełnie na odwrót. Jak do tej pory jest to mój ulubiony krem na noc. Z pewnością kupię kolejne opakowanie. 

Produkt stosuję około 3 miesiące.
Cena: około 16/17 zł (zależy od kampanii) 


PLUSY: 
+Dobrze nawilża 5/5 
+Nie uczula 5/5 
+Nie „zapycha” 5/5 
 +Nie zawiera parabenów ani sztucznych barwników 5/5 
+Uspokaja skórę 5/5 

MINUSY: 
Brak 


Podsumowując:
Żel-krem w moim przypadku spisuje się na 5! Za tak niewielką cenę, naprawdę warto go wypróbować. Ja z pewnością skuszę się na kolejny zakup produktu, który na chwilę obecną idealnie sprawdza się przy wieczornej pielęgnacji mojej skóry. Polecam!

1 komentarz: